ZADANIE:
Organizacja dostawy linii produkcyjnej transportem multimodalnym drogowo-kolejowym.
CECHY ZAMÓWIENIA:
- Duża waga poszczególnych elementów (58t i 106t).
- Niestandardowe wymiary ładunku (szerokość ładunku przekroczyła dopuszczalne wymiary).
- Trasa trudna (transport z Włoch do Samary).
- Przyjazd na rozładunek zgodnie z harmonogramem
W ORGANIZACJĘ TRANSPORTU BYŁY WYKORZYSTANE:
- 39 standardowych pojazdów kurtynowych
- 4 niskopodwoziowe do ładunków ponadgabarytowych
- 1 platforma kolejowa dla ładunków ponadgabarytowych
- 1 specjalna platforma kolejowa o udźwigu 120t
PRACA WYKONANA PRZEZ NASZYCH SPECJALISTÓW:
- Opracowanie efektywnej trasy – szybka, bezpieczna i ekonomiczna.
- Równoległy załadunek maszyn standardowych i platform ponadgabarytowych.
- Rejestracja zezwoleń. Uzgodniliśmy trasę i otrzymaliśmy pozwolenia na przewóz towarów ze wszystkich krajów, przez które musi przebiegać tranzyt.
- Transport ładunków ponadgabarytowych z Włoch do Polski. Towar został przewieziony na specjalnym sprzęcie platformie.
- Przygotowanie dokumentów do wysyłki koleją i zamówienie platformy. Opracowano unikalne schematy umieszczania i zabezpieczania ładunku.
- Realizacja przeładunku sprzętu. Przeładunek odbywał się z platformy samochodowej na peron kolejowy z późniejszym mocowaniem.
- Transport ładunków z Polski do Samary. Sprzęt był transportowany na specjalnej platformie o nośności 120 ton koleją.
- Kontrola transportu 24/7